Direktlänk till inlägg 18 mars 2011

Black bird singing in the tree......

Av Sanna - 18 mars 2011 08:42

Här kommer ett rätt så nytaget kort på Prinsen men han kanske inte är sig lik mot dom gammal korten då han förändrats så mycket och blivit så lik Maken! Tvillinga lik mot hans bebis bilder... haha helt otroligt.


   Sötnosen hos svärisarna i deras konservetry heter det så. hum blir osäker.  Han ligger så där ofta och så halv ålar han iväg med överkroppen rest lite ibland även bakdelen mer baken rest lite men då framdelen neråt marken är svårt att förklara bör ses! Är nog ett rätt så nytaget kort fann den i kameran den dåliga kameran.


Kommer en till bild


Man kan se makens fingrar mer än så lägger jag inte ut på honom han vill vara privat så privat man kan vara på grund av sitt jobb..


   Han är hos kompisar till oss är också dåliga kameran som jag tat bilden med. Han ska äta puree men ser inte ut att vara så sugen eller ens intresserad. Han ser mig, typiskt.



Kanske kommer någon mer bild sen någon gång orkar inte lägga ut fler och så. Prinsen har vart nöjd länge nu på golvet, jag ska ta en latte och sedan klä på mig och så ska vi rusa iväg ut i sthlm lugna liv! vill ju see skidorna sen från Falun brukar ju vara där och se live men inte i år. Mamma heja lite extra åt mig!


Är sugen på vindruvor. mums.


Ha det bra!


Love //Sanna 

 
 
Ingen bild

Emma

18 mars 2011 09:00

Vilken sötnos!

Sanna

18 mars 2011 09:00

Tack!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sanna - 14 juli 2012 15:31

Nyss hemkommen från stugan, mysigt. Haft en bra dag där, åkte ditt i går morse tidigt. Hela familjen. Ska tillbaka snart men Maken måste vara i stan till fyra han ska på en grej med ett gäng killar. Tejerna skulle ha vart iväg på en grej men Dexter h...

Av Sanna - 9 juli 2012 17:53

Hade en bra kväll igår. God mat, trevligt sällskap. Dexter skötte sig perfekt, hade med pyjamasen som åkte på innen på restaurangens toalett. Han somnade i bilen hem, klockan var innan 8 helt perfekt! Han sov till 9 Idag vaknade vid 7 och snackade me...

Av Sanna - 7 juli 2012 16:20

Har faktiskt haft semester typ, värmen är god då den kommer men den går lika ofta känns det som.     Vart 4 dagar i Paris, maken, jag och Dexter. Fyra fatnastiska dagar på hotell mitt i Paris bara några meter från Eifeltonet. Åt god mat, vart p...

Av Sanna - 27 maj 2012 13:23

Underbart.... Har vart i stugan i helgen och fixat lite.. Eller mycket ska man nog säga, Dexter och hans pappa var inte med jag var där med pappa och morbror samt morbors ena barn. Vi fiskade, fick lite kvällsmat i alla fall. Målade en del av stakete...

Av Sanna - 20 maj 2012 20:58

Har vart jätte stressad och är det nu med...   Kom hem från dalarna för typ 5 timmar sedan..   Hade folk från dalarna här för en tid sedan Dexter vr med faster och myste. Vi gick på sture klubb, åkte sport bil på djurgården mm. Mysigt! Måste ...

Presentation

Mamma livet här kommer jag!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästboken!

Bebis


Ovido - Quiz & Flashcards