Alla inlägg under mars 2012

Av Sanna - 30 mars 2012 21:30

Har vart på fest i underbara Hedemora. Kom hem igår, åkte sportbilen den nya. Folk på gatan glodde som bra den kanske inte är så vanligt med en sportbil som kostan nästan 800 tussen på en gata med 90% beganade bilar. haha,

Festen var skoj, mycket folk kände typ inte ens hälften och dom andra som jag inte kände tyckte att det vart coolt med en östermalmska men jag förklarade tydligt att jag är med dalaing än östermalmska. Vart nog inte så full drack typ lite vin och en drink heter föresten inte drik på dalamål, kommer inte på vad man kallar det inte grogg utan noge annat. sedan L-Hyttan på vägen hem till bässta och delar av bandy gänget. Vägen L-Hyttan och Hofors vägen var inte den bästa. Åt i Gävle hem till något tom lgh precis som jag lämnade den.


Maken, Dexter och en kompis plus son är i Skåne eller säger man Sakne här i sthlm? hum vet inte. Maken ska föreläsa  dom ska besöka lite roliga saker pappa och barn vecka. Jag och mamman till kompisens barn och fru till honom har vart på spa.


Snabbt hem från L-hyttan, på med snygga kläder eller en klänning röda naglar, röda läppar, röda skor och dyr väska. Taxi till stureplan, trotts att vi bor så nära. Ute kväll med den bästa... Mycket folk, kända och okända. Mysigt, blev för ful. Åkte Taxi hem svulstade choklad.


Idag har jag sett alla utom dem första Twilight filmen, ätit choklad och pluggat lite. Pratat med Dexter som haft massa skoj på G på söndag kommer han hem som jag saknat honom!



Underbar låt, film... Rysningar beroende.


I morgon klippning, naglar, middag med underbara människor. Mys. Shoping kanske också, handla mat. suck


//Sanna

Av Sanna - 11 mars 2012 09:27

Sitter typ 2-8 km utanför centrala Hedemora. Är hos kompisar, ska snart åka. Maken är i Gefle med Dexter och en kompis dom har bott där hos kompisen och hans dotter, lekt och myst. Dom kommer snart och hämtar mig, vi ska in till centrala hedemora hälsa på mer folk. Sen åka till Falun mamma och pappa samt syskonen vill ju också träffa oss. Vi ska bli där i flera dagar tror jag om inget dyker upp.. I alla fall till tisdag, har föreläsning på torsdag.. suck. Men jag vill bli av med allt.... Jag vill börja arbeta..


Dåligt bidrag vi skickade vidare till Mello då, suck. Vi kommer komma sist eller näst sist skäma ut oss..

Som vanligt typ.... Det är ju familje fest men en halv naken tjej som har haft sina problem med rättvissan och inte kan klippa sig så hon ser ut var makens reaktion på allt. Haha. Jag tycker kanske att låten var kass, och jag tror inte att vi har speciellt stor chans. tyvärr. Men jag kan ha fel!


Lyssnar på Brandur och skrattar. Nej nu ska vi gå ut en sväng med familjens hund sedan kommer maken och Dexter saknar honom så eller dem båda faktiskt en natt är max!



//Sanna



Presentation

Mamma livet här kommer jag!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästboken!

Bebis


Ovido - Quiz & Flashcards