Alla inlägg den 30 mars 2011

Av Sanna - 30 mars 2011 23:06

Otroligt vacker sång text! Se på mi med Darin är det bästa som gjorts i svensk musik historia eller i alla fall en alla saker.


I lördags slogs jag med folk på Ikea.. suck, köpte leklåda åt Dexter. Tyg, ljus, servetter, ramar till tusen, en hylla och lite annat smått och gott vart det faktkskt. Maken var också men först inte så glad, en stund in i shoppandet så föreslog han otroligt nog att vi skulle äta där och det hade jag inget emot..Mysigt vart det i alla fall. Måndag med vanligt stå i var mest hemma och skrottade gick en vända med Dexter sedan Tisdag så blev makesn möten på förmiddagen/Lunch inställda så vi gick en tur på djurgården, åt lunch innan han kasyade sig iväg i en taxi till häktet. jag köpte en tunika och handlade på östermalmshallen åkte sedan hem för att börja baka hallokgrottor. Åkter ensam på kvällen till Gymet sedan Ica i Sickla.. sedan på onsdagen mamma grupp var också trevligt.. Tack för god mat och mysig bebis teater!


Hade andra vecko planer men ändra lite på dem eller mer mycket..



Måste sova!


Tjing


Love//Sanna


Presentation

Mamma livet här kommer jag!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästboken!

Bebis


Ovido - Quiz & Flashcards