Direktlänk till inlägg 27 maj 2012

Värme!

Av Sanna - 27 maj 2012 13:23

Underbart.... Har vart i stugan i helgen och fixat lite.. Eller mycket ska man nog säga, Dexter och hans pappa var inte med jag var där med pappa och morbror samt morbors ena barn. Vi fiskade, fick lite kvällsmat i alla fall. Målade en del av staketet. Klippte buskar, träd, plockade ogräs, sådde lite saker mm. Det var fult skubb. Mysigt värre. Jag mådde så bra! fick bara vara jag, även om sömnen spökade satt upp på lördags kvällen till tre, kollade melo och bara myste på punchis.

Maken och Dexter hade haft det fantastiskt! Dom hade vart på båtklubben, seglat, åkt till golfklubben, Ätit middag med vänner på stan. Gått på djurgården och bara vart pappa och son. Det behövde dom. Dexter var helt galen när jag kom hem för en stund sedan. Skönt att han lugnat ner sig, pappa bus är och spelar golf med vänner. Det förtjännar han!

Tack älskling för att jag har dig och Dexter!

Dexter leker här bredvid mig, han är lite små trött men vi ska försöka hålla honom vaken. Blir bäst så, ingen eftermiddags sömn idag. Han kommer slokna tidigt men han sover ändå länge såå skönt. Tänkte bjuda på glass idag men insåg att det var tomt på såna saker. Vi äter sällan sånt då jag inte vill att han ska ta förgivet att man kan få godis och sötsaker jämt, bara på lördagar och söndagar kanske vid festligare vardagar. Man ska förtjänna såna saker det fick jag göra. Han äter hälldre frukt och nyttiga saker men choklad böjar bli gott, riktigt choklad inte skiten som ICA säljer, Han är sin pappa upp idagen dom är så lika på såna sätt!

Älskar dem sååå mycket. Är så lycklig som är gift med världens bästa och har världens underbaraste son.

Måste kolla om han är sugen på att kissa lite snart var en stund sedan, sen kanske vi kan haka på Filippa och tjejerna på en fika på något uteställe. Mysigt, Men Dexter lär ha rena nyare kländer på sig. Han har grisat ner sig från lunchen.

Nej måste gå Dexter vill att jag ska komma.