Alla inlägg under april 2011

Av Sanna - 17 april 2011 19:55

Har vart i dalarna i snart en vecka i torsdags så slöt maken upp via tåg. Har vart en hädelserik tid, problem med bilen mellan Falun och Rättvik men som tur är så har man släktingar i bil branchen så det löste sig snabbare än jag trott. Besökte där en släkting samt en föredetta flickvän till någon närstående. Vi fick tid att prata ut rejällt! Så skönt att ses efter så låång tid, härligt att det gått bra för henne också trotts allt. Var till Hedemora och Grillade med lite folk hälsade på släktingarna där och myste. Dexter trivdes som fisken i vattnet då alla ville hålla honom även om han är mammas pojke så bara jag satt nära så gick det bra. shoppade lite i Falun också blev mest till Dexter. Vi var på kupolen också men känns mest som en industri av handling inte lika mysigt som NK och inte samma typ av stil som i sthlm men man måste ju testa på Dalarnas shopping mecka!  Pappa bus åkte hem idag tidigt på förmiddagen så körde vi honom till tåget tråkigt, han skulle hem och byta väska ta Flyget till Staterna vi blir ensamma i en hel vecka! Hur ska vi klarar oss?! Dexter blev ledsen vid stationen men det var inget mot vad mamma bus blev inombords är inte van att sova ensam så i morgon kväll blir det tufft.


Maken ska på jobb/Kurs i USA det är bara att aceptera att han får resa iväg ibland då han har klienter på lite olika håll i världen. Mamma jobbar kväll, syrran är hos kompisar pappa och min bror är på träningen. Så jag är typ ensam Dexter sover och vovsingen sover också. Ska göra kaffe eller choklad och kanske se på tv sen.


Ska påsk pynta lgh på måndag så vi åker nog hem ganska tidigt tänkte åka över Gävlen hem. Hoppas att Dexter som nu mer sover förmiddag en till två timmar kan sova i bilen. Ska handla påsk mat och fixa lite vi ska ju på jätte påsk middag hos svärföräldrarna både släktingar och vänner kommer kanske blir typ 60 pers eller mer. Inte min grej kanske men ibland har man inget val, jag ska försöka vara social och visa upp min son för allt och alla han är ju nu mer familjens kuttermsycken. Svärmor vill försöka hålla i honom och visa upp honom men han tycker inte riktigt om att vara i hennes famn mer än korta kort stunder.. Får väl se hur det går. Min familj kommer också till oss på lördagen och äter påskmat mysigt blir inte det! Min farbror med fru kommer också med, vi ska diksutera stugan lite också, ska ut dit på söndag och fixa ordning! Äntligen VÅR!

 

Nej ska nog mysa ner mig någonstans ett tag innan pappa och dom andra kommer hem!



Love//Sanna

Presentation

Mamma livet här kommer jag!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästboken!

Bebis


Ovido - Quiz & Flashcards