Alla inlägg den 20 mars 2011

Av Sanna - 20 mars 2011 22:06

Vi hade en en fantastisk dag! Men vi stannade inte så länge då jag ville se på skidorna. Men den lilla tid vi fick i snön var underbar och vi fick en chans att vara en familj ute på en till utflykt tillsammans med kompisar. Dexter blev lite kall, men jag fick snart upp hans värme. Hem och äta baconlindad brocoligratäng med pasta så gott. Vad synd att det gick så dåligt för sverige i skidorna! men vad kan man göra åt det? Jag klämde i mig fruktsallad, grädde, maränger, chokladsås och nötter efter maten. Sån gotte gris är jag, älskar såna där feta saker!


Satt på altanen och solade i en halvtimme typ. Sedan bakade jag dajm muffins och gjorde viltskavssoppa meddans Dexter och pappa umgicks tillsammans. tror att dom hade det mysigt tillsammans. på tisdag så ska jag till doktorn skönt! Har inte löst barnvakten helt kanske att svärmor mot min vilja ska se efter honom. I morgon ska vi åka till Dexters  Faster och mysa hon är ledig så vi tänkte bara mysa och fika lite. På onsdag är det mamam gruppen igen.... Vi ska luncha och gå på barnteater. torsdag ska jag fixa fötterna, åka på ett möte och Dexter ska till BVC måste hinna handla, hämta kläder från kemtvätten, tvätta, bytta gardiner i Dexters rum, Göra äppelpaj. Finns säkert mer saker att göra som jag missat...


Nej ska se klart på tv och sova!


Love//Sanna

Presentation

Mamma livet här kommer jag!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästboken!

Bebis


Ovido - Quiz & Flashcards