Alla inlägg den 15 mars 2011

Av Sanna - 15 mars 2011 08:02

4.OO vaknade han i morse! GAH!

 

 

Jag tycker inte det är klokt, herregud då ska man sova! Jag som reda är helt snurrig i huvudet blev helt galen. Han skrek och skrek och skrek lite till. Maken som försökte hjälpa till blev bara ivägen då jag ansåg att det räcker med att en ska få hella natten förstörd. Men men efter två timmar skrik så lugnade han ner sig men inte för att sova, jag fick gå runt med honom och försöka vara tyst och lugn då funkade det att vara tyst. Han sover nu av ren utmattning. Mat, ny blöja, tröstning ingen funkade är det kanske tänder på gång? Nej jag har ingen anning men är nog för tidigt. Fast jag fick tänder otroligt tidigt i alla fall en eller om det var två. Jag borde sova nu men kan jag det? nej. Hela dagen blir förstörd, Maken såg helt förstörd ut i morse då han envisades med att vara uppe och försöka underlätta allt för oss. Han är gullig och lite ivägen när han gör sånt men men han vill ju bara vara delaktig och vissa att han är en toppen pappa! Han tar verkligen ansvar för sin son. Frågade om dom skulle åka en tur med bilen så jag skulle få sova men jag ville inte släppa iväg dem klockan sex på morgonen för att Dexter sover så bra i bilen han kanske skriker även där nej usch.

 

 

Fick jag någon middag igår eller? Det kan man ju undra. Kanske vart vatten eller bröd. Jag ringde maken som sa att han var på väg hem med middagen lätt lite stressad och konatig. Fick förklaringen då han kom hem, han hade glömt men köpte med sig Pasta från ett ställe i närheten gulligt i alla fall. Fast han hade tänkt att laga plättar med honungsgrädde får bli en annan gång hasn nya paradrätt!

 

Lyssnar på Swingfly - Me and my Drum älskar låten varför van den inte? eller var Saade bättre? Hum jaja jag vet inte. Men vem röstar mormor på 100 eller barnet på 10?

 

 

Jag ska nog försöka ha en lugn dag idag. känner mig inte helt hundra och dexter är inte i form kanske en promanad sen vi få la se. Jag är såå trött bara, men kan inte somna om nu det gick bara inte. Kanske ska ta och städa undan lite saker, har beställt städning på fredag då röjer hon bort alla våra  ofrivilliga husdjur!

 

Jag ska göra middag idag men vad? Behöver äta onyttig mat min mage är sugen på något flottigt kanske blir en flottig lunch. Pizza kanske guuud vad gott. Pizza från ett ställe i Nacka som gör jordens godaste pizza ditt vill jag åka. Men orkar jag det?! Få la se. annars har jag ett gäng frysta pizzor i frysen, eller kanske köpa billys pan pizza. Jag som med glädje kan äta såna där saker, jag bör äta onyttigt ibland blandat med nyttiga saker extra fett gärna ett tjockt lager med smör på mackan för att hålla vikten i form. Måste på gymet också inte för att tränna bort fet utan för att bygga muskler.

 

 

Maken ska åka förbi segelbåten idag måste ju kolla att den mår bra... Längtar till i sommar kanske blir en tur med den och Dexter! Härligt... Tur vi har den, även åka ut till stugan längtar!

 

 

Nej ska äta en tredje frukost nu tjing!

 

 

 

Love//Sanna

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Presentation

Mamma livet här kommer jag!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästboken!

Bebis


Ovido - Quiz & Flashcards