Alla inlägg den 12 mars 2011

Av Sanna - 12 mars 2011 16:54

Dexter har vart otroligt aktiv idag då vi åkte ut till stugan på morgon/förmiddagen en kort vända för att tittat till stället och dricka varmchoklad. Mysigt värre, men det blåste lite. Hem för att äta lunch gjorde bacon, pomfrittes och massor av bea sås fet värre kanske är min metod även en bönsallad till. Åt en chokladtårttbit efter maten kännde mig uppsvälld  som bara den otroligt mät. Dexter badar med sin pappa nu, vi får främmande sen ska laga tre rätters middag och se på melo tillsammans. lille mannen ska ha kostym på sig! japp, är det fest så är det. En ruttig skojorta, kavajbyxor och en ribbstickad kavajjacka  ser ut som en stickad kavaj typ. Blir nog söt festens mitt punkt men så ska det väl vara eller?!  Hade inte planerat för att ha gäster men maken bjöd in dem så blev att skicka ner honom till saluhallen och shopa loss meddans jag lagade lunch.



Ska fixa håret snart, gjorde mina naglar i london super läckra! ska få massage snart också har presentkort. Pratade med min kompis C hon hade börjat tränna på Må bättre tror jag det heter var ju super biligt! var så paff trodde inte att man kunde tränna för under 500:- för två/tre veckor otroligt. Jga vågar inte tala om vad min gym kort kostar host. Det fanns tydligen Fyra gym i hedemora men dom var billigast. Jag måste åka hem upp över i alla fall för att kolla in alla saker hon pratade om. Har ju inte hunnit läsa alla DD tidningarna heller sedan vi var borta. Nu har jag mammas pojk.


nej måste gå!


Ha det bra!


love//sanna

Av Sanna - 12 mars 2011 16:35

Eric Saade- Popular. Fantastisk kille, lite söt också faktiskt sorry maken men du har inte det där söta barnsliga utseendet men du är söt i alla fall.. Sången är toppen men nummret är hundra gånger bättre numret är halva grejen.



Nicke borgen- Leaving Home. Grym kille! Läcker på sitt sätt. Sången är en av de bättre för året i den typen av sång. lite tråkigt nummer.




Swingfly- Me and my drum. Gud vilken snygging! Dreglar, vilken röst! Vilket nummer, allt är typ perfekt men passar den världen?! vet inte. Älskar låten i alla fall kommer skaffa massor med cd skivor med bara denna låt på går det?! kanske komemr på singel kanske redan gjort det vem vet. Är lite snurrig som sjukling.



sara Vargas- spring för livet.. Gullig tjej, vacker röst. Lite Dan Andersson inspirerat älskar det!



Christian Waltz- Like Suicide.. Fantastisk låt men vad hände?! blev besviken på alla som röstade, jag röstade på denna men ändå tog den sig inte vidare hur många miljoner ska man lägga på att rösta?!




The playtones- The King. Mina favoriter eller favroiter mn jag gillar dom och låten är toppen är inget dansband! Jag vill dansa men inte med en man. Sångaren är okej, låten är super bra nummret kanske inte det bästa men vad gör det i deras fal?!







Love//Sanna

Av Sanna - 12 mars 2011 16:25

Daniel Adams Ray- Gubben i lådan. Skappar glädje både hos mig och Dexter..


Le Kid- Mercy Mercy! Makens favorit trott eller ej jag fastnade för denna under london resan.. Nu går den lite då och då.



Daniel Adams Ray -dumt av dig! Fillipa spelade den i bilen när vi åkte och handlade jag blev så sprallig som ett barn innan julafton.


Eliza Doolittle- Pack Up. Såg henne på Skavland tror jag det var och fastnade nynnar på den då jag lagar mat. Mannen som sjunger är bäst!



Bruno Mars- just the way you are! Kan man be om mer av en sång'?! nej tror inte det, Älskar den! 



Finns miljoner med låtar till kommer kanske med flera i ett annat inlägg.



Love//Sanna

Presentation

Mamma livet här kommer jag!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästboken!

Bebis


Ovido - Quiz & Flashcards