Alla inlägg den 13 mars 2011

Av Sanna - 13 mars 2011 20:17

Jag ser i kors nästan, snuvan ger inte med sig.. Jag vill bara sova men vill också se på tv sen kanal 9 klockan 21.50 tror jag det börjar så får härda ut! Har köpt bubbelchoklad och näsdukar så jag borde klara mig. Maken vid andra sidan bordet med sin dator tror ni hans bloggar? nej chattar? nej han arbetar kanske lite tråkigt men men det är livet har man en advokat till maken så får man ta det. Han var ute med kompisar en stund idag tog otroligt nog Dexter med sig, så jag fick bada och mysa ensam tack för det, är såna saker som gör att jag älskar dig lite mer för varje gång. Jag kan än idag inte fatta att du valde mig av alla i världen vad är det som är så speciellt med lilla jag? inte vet jag men något måste det vara eftersom du älskar mig och valde att gifta dig med mig! Att vara gift är det bästa som hänt mig för utom Dexter som ligger på första plats.


Kanske ska mysa lite med maken i sängen sen, då vi ser på våran serie. Hoppas att han har tid och famför allt vill mysa vill vill han nog men ibland är det svårt att få honom att slita sig från jobbet. Riner ur ögat och jag är trött men missar aldrig favorit tv serien.


Pratade med min syster en kort stund idag fick inte mycket ur henne men det är väl så att vara ung och singel hennes pojkvän lämnade henne för en ännu yngre tjej det måste ha gjort ont men hon är ung och det står henne tussen åter. Jag tror dock att hon också vill finna den där djupa riktiga kärleken som hon ser att jag har vilket inte alltid är lätt. Vi är bästa vänner, älskare, gifta. Men hon ska strulla runt innan hon träffar den rätta.  Min bror var inte hemma vilket inte är ovanlig, lanade kanske eller vad vet jag? Jag som inte hinner med dem på samma sätt nu som förut dåligt samvete har man också men vad kan jag göra åt det?! Jag har egen familj att ta hand om nu. Får se om vi åker upp snart vill det kanske hela familjen eller bara jag och Dexter. Berorsig på har massagen i veckan, mamma gruppen ska till badhuset, Fillipa lunch på hemligt ställe. Jag är såå nyfiken! Men först måste jag bli frisk.. suck.


Förskylning säljes billigt någon som vill köpa?! låt säga tjugo kronor?! låter väl rimligt. nej skämt och sido bara Dexter håller sig frisk så går allt bra!


Blev långt inlägg.. Ska hämta sncksen och gå. Ha en bra kväll! Får se om jag kanske är deckad i morgon då kanske jag skriver lite här om allt trök.


Love//Sanna

Av Sanna - 13 mars 2011 20:13

Vet inte det är ett bra nummer hela akten. Sången är toppen, men kan vi slås ute i världen? Vet inte kan inte utalla mig om det är ingen musik expert även om jag ibland tror det. Eric är i alla fall pojkaktigt söt och har ett leende som får hjärtat att smälta men räcker det?! Han är sjukt synkad med dansarna det gör allt! Slumpen får avgöra... Men Svenska folket har talat ERIC SAADE TILL VINST! sen om det är rätt eller fel återstår att se då vi klrarat av det tuffaste matchen.


Kan man tävla i musik?! Endel säger nej men jag säger JA...



Spelar MP3 låter i öronen, Dexter sover.. Såå skönt äntligen en skön söndag eller så skön är den inte då jag är sjuk. men men det är väl sånt man får ta.



love//Sanna

Presentation

Mamma livet här kommer jag!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästboken!

Bebis


Ovido - Quiz & Flashcards