Direktlänk till inlägg 17 mars 2011

Västanforskakan

Av Sanna - 17 mars 2011 10:03

Har en västanfors kaka i ugnen är tveksam till om den blir hundra bra ser ut som en vulkan nu men får hoppas på det bästa. Dexter sover förmiddag han vaknade halv sex i morse hur pigg som helst. Hur kunde vi få en sån son?! Vet inte. Men jag får tid att baka då han sover tidigtare i alla fall på förmiddagen. Maken är borta sedan länge hörde inte då han åkte för när Dexter vaknade så var han borta redan jag tror att han behövde tid själv att bara gå en sväng eller åka till jobbet och jobba bort lite saker innan allt börjar. Han hade en tuff dag med förhandlingar så han kanske måste förbredda sig. Han tog inte träningsväskan med sig vilket kanske tyder på att han kanske kommer hem tidigt ikväll eller så orkar han inte träna. Lyssnar på Erik Linder med- Stad i ljus kanon bra låt!


Ska kanske gå en vända med dexter sen behöver nog det kom ut lite. Men ska väl göra klart kakan och luncha lite. Ingen som vill luncha med mig?! Varför är alla upptagan idag även min halvt gräslige svärmor är borta i Malmö på någon välgörenhets grej. Skönt det! För hon har en förmåga att reta gallfebern på mig. För en tid sedan så hade jag lagt Dexter, satt ut en skylt på dörren nere att Dexter sover var vänlig ring ej på. Vad gör människan?! RINGER PÅ DÖRREN! Jag var på övervåningen och hörde inte detta och märkte först när det ringde på dörren som är på andra våningen då lgh är ihopslagen med den ovanpå så har vi två ytterdörrar men adnväder bara den där nere. Där står hon med skylten och skäller ut mig för att sätta upp skyltar och förstöra dörren! GAH!

Dexter blev väckt och grinig ännu mer grinig då hon försöker trösta honom och hon blir sur då Dexter blir tyst i min famn och inte i hennes famn. Hon går efter en stund och jag får veta att Maken fått sig en utskällning på grund av att hans fru är snorkig, arg, otroligt dum som sätter ut skyltar på dörre. Men det fans ju en andledning till skylten och tro mig hon läste den aldrig!


Måste gå kakan kanske är svart nu!


Love// Sanna


 
 
Lena

Lena

17 mars 2011 13:36

Kul att du börjat blogga igen!
Du, din svärmor låter inte som en drömm precis! Huua! Hur svårt kan det vara att förstå lixom?
Kram

http://trollmammanlena.blogspot.com

Sanna

17 mars 2011 19:26

Tack! Har bara vart så mycket ett tag med sjukdomar och sem. Ja hon är inte drömmen till Svärmor men även om hon har brister så fins det goda sidor också! Kram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sanna - 14 juli 2012 15:31

Nyss hemkommen från stugan, mysigt. Haft en bra dag där, åkte ditt i går morse tidigt. Hela familjen. Ska tillbaka snart men Maken måste vara i stan till fyra han ska på en grej med ett gäng killar. Tejerna skulle ha vart iväg på en grej men Dexter h...

Av Sanna - 9 juli 2012 17:53

Hade en bra kväll igår. God mat, trevligt sällskap. Dexter skötte sig perfekt, hade med pyjamasen som åkte på innen på restaurangens toalett. Han somnade i bilen hem, klockan var innan 8 helt perfekt! Han sov till 9 Idag vaknade vid 7 och snackade me...

Av Sanna - 7 juli 2012 16:20

Har faktiskt haft semester typ, värmen är god då den kommer men den går lika ofta känns det som.     Vart 4 dagar i Paris, maken, jag och Dexter. Fyra fatnastiska dagar på hotell mitt i Paris bara några meter från Eifeltonet. Åt god mat, vart p...

Av Sanna - 27 maj 2012 13:23

Underbart.... Har vart i stugan i helgen och fixat lite.. Eller mycket ska man nog säga, Dexter och hans pappa var inte med jag var där med pappa och morbror samt morbors ena barn. Vi fiskade, fick lite kvällsmat i alla fall. Målade en del av stakete...

Av Sanna - 20 maj 2012 20:58

Har vart jätte stressad och är det nu med...   Kom hem från dalarna för typ 5 timmar sedan..   Hade folk från dalarna här för en tid sedan Dexter vr med faster och myste. Vi gick på sture klubb, åkte sport bil på djurgården mm. Mysigt! Måste ...

Presentation

Mamma livet här kommer jag!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästboken!

Bebis


Ovido - Quiz & Flashcards