Direktlänk till inlägg 16 mars 2011

Polisen mord eller bara en vanlig utryckning?!

Av Sanna - 16 mars 2011 19:37

När jag nattat Dexter så åkte Polisen förbi våran gata med världens fart undra vad som hänt?! Man hör ju sirener dagligen men inte så här nära.. Otroligt spännande kan det tänkas vara men mer nyfikenhet. Maken är tillbaka han duschar och fixar till sig vi har ätit men han petade mest i maten åt två bröd som jag värmde på och mycket sallad, en halv köttbitt inte så hungrig kanske. Han myste en stund med Dexter innan han skulle sova. Somnade som en stick undra vilken natt/Morgon vi får hoppas på en bra!


Man kan inte göra mer än hoppas. Fick ett paket på posten, en ring från Våga har redan sådan i andra färger men är ju med i smyckes ring typ så nu ska jag skicka ett smycke till nästa person undra vad?! Måste ut och leta eller kanske leta på nätet först. Måste vara något ovanligt och denna gång är det ringarnas prisklass som gäller. Kommer att andvända ringen ofta tro mig jag tycker att den passade så bra till min gråa kavaj. Är så shoping sugen på svenska designer kläder men inte orkat leta eller åka till någon affär. Har ju min sjukdom som trycker tillbaka mig.


Lunch med bästisen i morgon då om inte Dexter krångar då blir det inget snyft för att åka på en hemlig restaurang som kanske har super dyr meny och ha en skrikandes bebis där då blir vi säker utkastade! har den känslan i alla fall.

Maken tycker att vi ska försöka få någon att pass Dexter så vi kan gå ut på tuman hand. Men det är svårt mycket svårt Fillipa är den enda som han kan vara i famnen på samtidigt som mamma är i samma rum UTAN  att skrika en enda gång, min mamma går också hyffsat bra en kort stund men fillipa går i över en timme vad gör alla andra för fel eller mer vad gör Fillippa så bra?! Kanske ska fundera på att lämna honom hos någon jag vet att han får det bra och det kan vara trevligt att få komma ut någon gång utan honom!



Någon Willhelmina Agnes någonting hade ring oss idag då jag var ute kollade snabbt upp numret ingen jag känner och maken bara ruskade på huvudet kanske en klassisk fel ringning men vi har hemlignummer så det känns ju också konstigt fast å andra sidan så slår man fel nummer så vet man ju inte att det är hemligt. hum. jaja. Hör av dig om du ville något!

 

Morfar ringde idag alltså Dexter Morfar och sa att han kanske måste till sthlm men att han sover i sin lgh och kanske kommer och äter med oss på kvällen. Låter mycket pappa det ser vi fram emot speciell lilla killen som saknar sin morfar emellan åt. såg på kniven mot strupen igår var där och åt engång och aldrig mer nu kanske man vågar testa Borlänge restaurangen Wild West engång till eller kanske inte.

 

Nej nu ska jag försöka vara lite mer social med maken också han ser så ensam ut då han kom precis ner och satte sig i sina bar fåtöljer med en wiskey i ena handen.

 

Vi hörs ha en bra kväll!

 

Love//Sanna






 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sanna - 14 juli 2012 15:31

Nyss hemkommen från stugan, mysigt. Haft en bra dag där, åkte ditt i går morse tidigt. Hela familjen. Ska tillbaka snart men Maken måste vara i stan till fyra han ska på en grej med ett gäng killar. Tejerna skulle ha vart iväg på en grej men Dexter h...

Av Sanna - 9 juli 2012 17:53

Hade en bra kväll igår. God mat, trevligt sällskap. Dexter skötte sig perfekt, hade med pyjamasen som åkte på innen på restaurangens toalett. Han somnade i bilen hem, klockan var innan 8 helt perfekt! Han sov till 9 Idag vaknade vid 7 och snackade me...

Av Sanna - 7 juli 2012 16:20

Har faktiskt haft semester typ, värmen är god då den kommer men den går lika ofta känns det som.     Vart 4 dagar i Paris, maken, jag och Dexter. Fyra fatnastiska dagar på hotell mitt i Paris bara några meter från Eifeltonet. Åt god mat, vart p...

Av Sanna - 27 maj 2012 13:23

Underbart.... Har vart i stugan i helgen och fixat lite.. Eller mycket ska man nog säga, Dexter och hans pappa var inte med jag var där med pappa och morbror samt morbors ena barn. Vi fiskade, fick lite kvällsmat i alla fall. Målade en del av stakete...

Av Sanna - 20 maj 2012 20:58

Har vart jätte stressad och är det nu med...   Kom hem från dalarna för typ 5 timmar sedan..   Hade folk från dalarna här för en tid sedan Dexter vr med faster och myste. Vi gick på sture klubb, åkte sport bil på djurgården mm. Mysigt! Måste ...

Presentation

Mamma livet här kommer jag!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästboken!

Bebis


Ovido - Quiz & Flashcards