Alla inlägg den 8 augusti 2010

Av Sanna - 8 augusti 2010 22:28

Helgen är över.. Puh ska bli skönt med vanlig måndag, ska försöka sova längrew än till åtta hur det nu än ska gå. Maken ska vara i rätten så han sticker nog för tidigt. Jag kommer inte att göra speciellt mycket, har nu på kvällningen haft lite ont. Vet inte om det är det dom kallar för förvärkar eller om sånt kommer senare. Det har tryckt och kännts konsigt. Kunde ett tag inte ens sitta ner är det så här det kommer att vara nu fram tills han/hon födds? Jag vet inte om jag lyckas hitta en bra sovställning, med kuddar mellan benen och kudde under magen och dierse andra saker borde man ju få någon timmes sömn. Har råg bröd som väntar mig till frukost. Mums, t'änker inte ens lag mat i morgon. Kanske värmer något eller beställer hem något. Så Fillipa vi kommer inte att ha en lunch dejt på hela veckan ja inte förens bebisen är född och då reser ju du utomlans för att arbeta och sola under en månad eller så men kom över hitt på rester vet jag!


love// sanna

Av Sanna - 8 augusti 2010 21:29

Underbar helg med fantastiska människor, vi hade besök av goda vänner. Vi tog med deras lilla son till djurgården en tur på skansen och sedan promenad runt på djurgården. Hela fredagen tillsammans med dom, även maken var med där, Vi åt god lunch på skansen och fikade på ett mysigt fik. Deras fyra årige son var helt ljuvlig, dom hade tait bilen från gbg hem till oss. Vi åt middag på altenen på kvällen sen, satt uppe tills klockan var två på natten och snackade. Deras son sov i gästrummet och vi fick testat babyvakaren. Fungerade otroligt bra!


På lördagen så tog vi en tur ut i skärgården med en skärgårds båt, hade med oss picknick korg. Vi badade, solade och åt gd mat utforskade naturen, Lille killen han älskade att bada blev helt galen i att plaska runt. Vi kom hem vid femtiden, då gick vi hem och åt lasagne som jag värmde på färdig men bara att värmapå. Goda sallader och mys pyss inomhus allt var perfekt! Det kunde inte bli en mer mysig dag. Dom är ing shopping människor och gbg har massor av shopping så dom missar inget, vi valde i stället att åka ut med båten. Vi fick låna en flytväst av dom med båten bredvid oss familjen Gustafsson bra att kasta in i båten sen. Vi åkte inte så långt men vi seglade faktskt! Åt jordgubbar och grädde, sallad md gott vitlöksbröd. Kan det bli bättre? Deras son var helt galen i båten han snackar på som bara den och var väldigt nyfiken på min mage och undrarde om mamma också skulle få bebis snart. Men hon studerar teknik så hon vill nog göra klart det först.


Love// Sanna  

Presentation

Mamma livet här kommer jag!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7
8
9 10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästboken!

Bebis


Ovido - Quiz & Flashcards