Alla inlägg den 9 augusti 2010

Av Sanna - 9 augusti 2010 21:54

Har en del klänningar där ifrån kan inte ha dem idag och kunbde knappt ha dem innan så stora i storlekarna XS är ju typ 34/36 när jag innan graviditeten hade 32 som i min värld är XS jag har i alla fall skickat iväg dem sålt dem till någon som är lite större, för jag tror inte att dom kommer sitta bra efter graviditeten och jag kommer nog inte andvända dem måste ju ha mer barnvänliga kläder hemma sen passar inte dom klänningarna inte i mitt framtida jobb heller. Hon som köpt dem är bekant med bekanta och blev säkert jätte glad, jag erkänner mig som en shopping galning i perjoder. Vill ha mer smycken vill se vad mina favorit märken har slätt kansk något extra snyggt. Skulle vilja ha såna där dragkjedje örhängen vart köpr man dem? Vilken har gjort dem, måste ju vara en mellan dyr sak...


Jaja nu ska jag i alla fall sova. Är inte trött men bebisen vill säkert att jag ska sova.. Jag behöver min skönhetsömn. Har för övrigt sålt två par skor ett par var från dondona röda med stilettklackar i svart super läckra helt nya och sedan ett par ecco skor vnliga promanad skor som jag aldrig kommer att andvända har inte andvänt någon av dem, ska för övrigt köpa nya röda skor såg ett par som passar mig bättre kanske inte nu men sen när jag har mer har en klännig som jag behöver skor till bra skor.



Love // Sanna

Av Sanna - 9 augusti 2010 20:58

Dålig bild på bebis magen.....  

Av Sanna - 9 augusti 2010 19:28

Håller på att lada in kort från kameran kanske kommer det kort här också. Vi får se.. Har inte gjort någonting faktiskt, kollat tv sovit, ätit, latat mig. Inte varit ute speciellt mycket. Maken köpte med sig kina mat hem, helt underbart gott. Jag åt dock för mycket och har ont i magen mer av maten än av bebisen. Nu börjar Law and order specieall victim unit mitt favrit program sedan graviditeten startat. Jag har e burk med saltgurka och en burk med jordnötsmör bredvid mig mumsgt värre men vet inte om jag kan äta mer än en, men brukar ha hela kvällen på mig att äta något så mumsigt som detta. Har tvättat en maskin med bebis saker samt enb tröja som är min favorit som gravid. Vit tröja med knäppning, älskar den så undrar om man kan krympa ner den sedan till icke gravid status? Måste man ha en bröstpump? Vilet är i sånna fall det bästa märket? Jag ska f en hoppgunga av en bekant spciell sort från danmark som hon vill bli av med, hon hade mer saker men jag behöver inte dubletter. Jag ska skicka maken till apoteket i morgon för att fråga ut dem om det är något speciellt där ifrån som vi gömt att införskaffa häldre mer onödga saker än inga saker alls säger han. Jag måste diska lite saker sen om jag orkar, lite bebis saker. Vi ska sätta upp badbaljan i badrummet sen också. Vi har en blå balja även köpt en mojäng so jag just nu inte kommer på namnet på där man sätter ner barnet/bebisen och har den i badkaret tillsammans med oss kan den bada. Vi har gått färdigt på proffilax kursen och allt annat man måste gå. Jag har fixat borchyrer på olika saker som badhuset, kommune, kyrkan erbjuder för bebisar och deras mammor äve hört med bekantan om privata saker att göra med barnet sen. Kanske gå någon kurs, masage för bebis, simning, sång, lek finns ju sånt utbud att man knt e kan testa allt men några godbitar sa man ju testa. Måste fixa naglarna innan bebise kommer har beställt tid och ska ditt i morgon faktiskt då hon avbokade min andra tid. Kanske är onödigt men som jag mig själv vill jag i alla fall vara lite snygg. Pytte lite snygg om naglarna inte ska jag ha super långa men längre än så här i alla fall.


Love // Sanna

Presentation

Mamma livet här kommer jag!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7
8
9 10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästboken!

Bebis


Ovido - Quiz & Flashcards