Direktlänk till inlägg 8 augusti 2010

trötter!

Av Sanna - 8 augusti 2010 22:28

Helgen är över.. Puh ska bli skönt med vanlig måndag, ska försöka sova längrew än till åtta hur det nu än ska gå. Maken ska vara i rätten så han sticker nog för tidigt. Jag kommer inte att göra speciellt mycket, har nu på kvällningen haft lite ont. Vet inte om det är det dom kallar för förvärkar eller om sånt kommer senare. Det har tryckt och kännts konsigt. Kunde ett tag inte ens sitta ner är det så här det kommer att vara nu fram tills han/hon födds? Jag vet inte om jag lyckas hitta en bra sovställning, med kuddar mellan benen och kudde under magen och dierse andra saker borde man ju få någon timmes sömn. Har råg bröd som väntar mig till frukost. Mums, t'änker inte ens lag mat i morgon. Kanske värmer något eller beställer hem något. Så Fillipa vi kommer inte att ha en lunch dejt på hela veckan ja inte förens bebisen är född och då reser ju du utomlans för att arbeta och sola under en månad eller så men kom över hitt på rester vet jag!


love// sanna

 
 
sofia

sofia

8 augusti 2010 23:12

ja passa på att vila! det kommer du behöva inför vad som komma skall :) så kul med nya bebiskläder, ja håller på o går igenom o tvättar upp kläderna nu och håller på o letar nytt skötbord för fulla muggar här! känner att man vill börja få allting iordning nu. spjälsäng kommer troligtvis till helgen, så ska köpa in nytt täcke o madrass. suck vad mycket de är egentligen.. orkar inte ens tänka på allt som ska fixas. har lite ont, strålar dagligen ner i benen (vilket jag inte upplevde med vincent i magen) så de är lite drygt, och får lite ont när ja är ute o går med hunden. annars så. bara går och väntar in att de ska sättas igång! börjar ju bli jobbigt att gå o inte kunna röra sig som man vill. bök o knök ;-) hoppas de sätter igång snart =) kram!

http://echoings.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sanna - 14 juli 2012 15:31

Nyss hemkommen från stugan, mysigt. Haft en bra dag där, åkte ditt i går morse tidigt. Hela familjen. Ska tillbaka snart men Maken måste vara i stan till fyra han ska på en grej med ett gäng killar. Tejerna skulle ha vart iväg på en grej men Dexter h...

Av Sanna - 9 juli 2012 17:53

Hade en bra kväll igår. God mat, trevligt sällskap. Dexter skötte sig perfekt, hade med pyjamasen som åkte på innen på restaurangens toalett. Han somnade i bilen hem, klockan var innan 8 helt perfekt! Han sov till 9 Idag vaknade vid 7 och snackade me...

Av Sanna - 7 juli 2012 16:20

Har faktiskt haft semester typ, värmen är god då den kommer men den går lika ofta känns det som.     Vart 4 dagar i Paris, maken, jag och Dexter. Fyra fatnastiska dagar på hotell mitt i Paris bara några meter från Eifeltonet. Åt god mat, vart p...

Av Sanna - 27 maj 2012 13:23

Underbart.... Har vart i stugan i helgen och fixat lite.. Eller mycket ska man nog säga, Dexter och hans pappa var inte med jag var där med pappa och morbror samt morbors ena barn. Vi fiskade, fick lite kvällsmat i alla fall. Målade en del av stakete...

Av Sanna - 20 maj 2012 20:58

Har vart jätte stressad och är det nu med...   Kom hem från dalarna för typ 5 timmar sedan..   Hade folk från dalarna här för en tid sedan Dexter vr med faster och myste. Vi gick på sture klubb, åkte sport bil på djurgården mm. Mysigt! Måste ...

Presentation

Mamma livet här kommer jag!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7
8
9 10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästboken!

Bebis


Ovido - Quiz & Flashcards