Alla inlägg den 20 oktober 2010

Av Sanna - 20 oktober 2010 18:38

Vi får främmande starx... så måste snabba mig på.



Hade ju en överaskning till mina innebandy kompisar vet att ni fått dem nu, mina söta brev... vi är 5 tjejer alla har en bakrund till Hedemora men det 'r bara två som bor där idag och en ska flytta så det känns som om vi flyr från stan. Det hela började med att jag och två av oss dom två som bor i hedemora började i smma gymnastikgrupp och sedan i samma bandy grupp i falun tillsammans med en Borlänge brud som också var född i Hmora men lämnade staden som fem åring sedan en falu brud som bodde i hedemora när hon var 7 till hon var 11 vi spelade bandy tillsammans en tid och umgås nu några gånger om året jag kännde att det var min tur nu att bjuda igen. Tjejerna och jag ska ses i helgen fredag till söndag evt måndag i stugan maken ska med och dom med barn samt sambo, makar, pojkväner. Blir så mysigt! Jag åker ditt i morgon men skickar säket något medelande där ifrån till alla som är nyfikna. Vi ska äta godsaker, fräsfisk, grillat, skalldjur, pajer. Mums. Längtar så! ska bli så roligt, promenara, mysa vid brasan, spela kort.



Love//sanna

Av Sanna - 20 oktober 2010 18:35

Presentation

Mamma livet här kommer jag!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästboken!

Bebis


Ovido - Quiz & Flashcards