Alla inlägg den 13 oktober 2010

Av Sanna - 13 oktober 2010 19:58

Dexter vaknar nog starx och ska ha mat men ett snabbt inlägg hins nog med.


I går så ringde telefonen vid sju tiden. Vart först lite paff men förstod att det var något man känner. Min Farbror som ringde för att höra om vi hade helgen ledig egenteligen hade vi en sak på söndagen men den ska vi hoppa över. Vi och farbror med fru samt pappa då mamma jobbar eftermiddag och natt samt att mina syskon är ute på lajv och träff med kille. Vi andra far till stugan, pappa kommer tidigt med första tåget på fredag flexar lite vilket han kan göra. Vi far ut lite tidigare till stugan äter lunch där paj som jag ska baka. Sedan blir det skalldjurs kväll jag ska ordna med det också, beställde i går skalldjur från salluhallen. Sedan ska vi röja undan sommaren och ut med vintern. På kvällen ska vi vi grilla fyra olika kötträtter som vi ska bjuda även grannen bredvid med ungarna på han med frun som dog och blev ensam med flera barn. På lunchen ska morbror med fru bjuda lika som söndag. Blir en toppen dag i skärgården! Längtar såååå...


Har hemligheter också på G kan inte avslöja då jag postat en grej idag och vissa av dem kanske kollar in bloggen och vill inte avslöja innan det är framme!


love//Sanna

Presentation

Mamma livet här kommer jag!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästboken!

Bebis


Ovido - Quiz & Flashcards