Alla inlägg den 4 oktober 2010

Av Sanna - 4 oktober 2010 20:58

       Är han inte för söt? två dagars kort... Han ser nästan större ut än han är.. söt grodan.


Han sover i sin säng nu.. Pappsen är inte hemma än lär säkert dröja. jag fryser och vill ha lite varmt te ska nog koka lite rosen te sen äta ljumna skorpor mums.. ser på csi nu spännane värre... Ska laga makaroni pudding i morgon och mysa med min son. Nej nu ska jag gå hej då! sov gott...



Love// Sanna 

NK

Av Sanna - 4 oktober 2010 17:42

Var ner på NK idag och shoppade loss, handlade även lite mat och lunchade med Fillippa. skojigt värre, andra turer för min son. Maken var tillbaka på jobbet och kommer hem sent har middag med klienter ikväll. så jag och Dexter får kumpera tillsammans för första gången en hel dag och kväll. Han sover i vagnen bredvid mig men inte så länge till blir bara en snabb medelande. Är sååå trött på allt just nu, gjorde hemma gjora köttbullar till mig själv. Mumsigt värre, har choklad från NK som väntar på mig i tv rummet. har haft städ hjälp här även fått upp nya gardiner tack för det!


I morgon är det BVC igen hoppas att allt är som det ska. På torsdag ska jag fixa naglarna så Fillipa ska vara barnvakt i samma rum som jag ska fixa naglarna. Hoppas det ska gå bra. Är svårt att kissa och duscha ensam, Maken for redan vid sex i morse han kommer få en lååååång dag men det är han ju van med sedan tidigare fast han ska ta korta dagar också för att få tid med oss. Antar att det inte blir i denna vecka då han ska vara i rätten hela fredagen. Min svärmor kommer på fredag och äter lunch med mig. Hämt lunch!


Var på ikea igår trotts att maken hatar ikea, men jag lyckades få med honom. Köpte inte så mycket saker lite små saker mest. nya filtar till tv rummet, en lampa till mörka gästrummet mm.


Japp måste nog gå nu, om jag ska få något gjort suck.



  Slänger in en  Bild på lille Charlie som vi träffade i förra veckan stort grattis till eran store pojke! Vi har ju inte hunnit se honom innan men oj vad tung han var gud hur ska jag orka bära runt på Dexter om någon månade... Puh.

 


Love//Sanna


Presentation

Mamma livet här kommer jag!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästboken!

Bebis


Ovido - Quiz & Flashcards