Alla inlägg den 10 oktober 2010

Av Sanna - 10 oktober 2010 21:09

Jag har gjort illa mig rätt rejällt eller kanske inte rejällt. Jag har skurit upp delar av handen på locket till majsen skulle göra majskaka sån där super god middag som min make älskar blodade ner all mat. Blev hämt mat kinesisk mat som smakade skit. Har ont i handen värk som bara den tog en värktablett och tejpat igen handen. plåstrat om handen och försöker att vara försiktig då jag andvänder den... Att det kan blöda så mycket? usch... Jag blir ibland yr av blod men inte denna gång. vilket var konstigt...


Är inte lika enkelt att amma nu. men det funkar. Är allmänt grinig nu försöker hitta på saker som ska få mig på bra humör! Kollar på någon dålig komedi bröllops komedi Austin någoting i huvudrollen med hon Dias eller heter hon något annat Cameron något tror jag. Maken tog fram den men orkade inte se för han fick telefon som vanligt. Någon av hans golf "polare" ringde. Dexter sover som en stock, ensam i sin säng på övervåningen har övervakaren med mig. hör och ser honom andas så skönt. Har fruktsallad och laktosfri grädde i en skål. mumsigt värre.


Blir en lugn vecka tror jag, vet inte om min hand orkar med så mycket aktivitet. Hur ska jag kuna köra vagn med vänster hand? kanske det är bra till i morgon eller bättre i alla fall. hoppas på det i alla fall. Är sugen på tonfisk gryta men vet inte om jag orkar krångla i morgon med sån mat. Baby cafe i nästa vecka ser nästan fram emot det.


Nej ska väl röra på mig eller så.. kanske sova lite också.


love//Sanna

Presentation

Mamma livet här kommer jag!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästboken!

Bebis


Ovido - Quiz & Flashcards