Direktlänk till inlägg 4 augusti 2010

Handling som en familj.

Av Sanna - 4 augusti 2010 21:15

Var till sickla och handlade idag med maken  vi hade stora bilen och körde som en familj. Handlade tvättlappar, gurka, sallad, massor av mat. Handlade lite efterätt i saluhallen eller vad man ska kalla det meddans maken for upp för att skaffa något till båten. Gjorde pankakor till lunchen som vi åt på altnen sedan damsög maken lägenheten och jag latade mig. Vi testade bebis alarmet hade löjligt roligt åt det, gud vad jag skrattade hundra hur bebis känner av sånt? Blev snabbt kissnödig så vi fick avbryta. Åt skink sallad till kvällsmat framför tv. Värmde även vitlöksbröd från bageriet mumsigt värre. Åt extra mycket feta ost... :-) Åt av tårtan jag köpte mumsigt värre, maken var inte så sugen så jag klämde i mig halva hans bit! haha jag kan då äta, usch men sen får man panik då man inser hur mycket man ska gå ner. vet inte exakt hur mycket jag gåttupp men säkertt 15 kg kanske mer men hoppas på mindre. Vägde innan mellan 49- 59/60 beror lite på årstiderna och mat humöret. Är 170 lång så jag kan se ut som en tändsticka med två lagomt stora bröst. Jag har svårt för att hålla vikten går ofta ner så hoppas att jag gå ner sabbt efter graviditeten trodde först inte att jag gått upp ett ena kg men kanske att fet mat är det enda rätta eller mer jordnötsmör!


Mia fötter har svulnat och hela jag känns fet. Har era bebisar/barn snuttefilt'? Jag hade nog min tills jag var cirkus 7 år älskade min lilla trassa tror att mamma har kvar den någonstanns. Hon är expert på att spara på såna saker. Jag hoppas inte jag blir sånt men riksken är stor! Har skaffat en ny ring, fått ett armband och ett halsband på posten kommer bilder sen.


Love //Sanna

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sanna - 14 juli 2012 15:31

Nyss hemkommen från stugan, mysigt. Haft en bra dag där, åkte ditt i går morse tidigt. Hela familjen. Ska tillbaka snart men Maken måste vara i stan till fyra han ska på en grej med ett gäng killar. Tejerna skulle ha vart iväg på en grej men Dexter h...

Av Sanna - 9 juli 2012 17:53

Hade en bra kväll igår. God mat, trevligt sällskap. Dexter skötte sig perfekt, hade med pyjamasen som åkte på innen på restaurangens toalett. Han somnade i bilen hem, klockan var innan 8 helt perfekt! Han sov till 9 Idag vaknade vid 7 och snackade me...

Av Sanna - 7 juli 2012 16:20

Har faktiskt haft semester typ, värmen är god då den kommer men den går lika ofta känns det som.     Vart 4 dagar i Paris, maken, jag och Dexter. Fyra fatnastiska dagar på hotell mitt i Paris bara några meter från Eifeltonet. Åt god mat, vart p...

Av Sanna - 27 maj 2012 13:23

Underbart.... Har vart i stugan i helgen och fixat lite.. Eller mycket ska man nog säga, Dexter och hans pappa var inte med jag var där med pappa och morbror samt morbors ena barn. Vi fiskade, fick lite kvällsmat i alla fall. Målade en del av stakete...

Av Sanna - 20 maj 2012 20:58

Har vart jätte stressad och är det nu med...   Kom hem från dalarna för typ 5 timmar sedan..   Hade folk från dalarna här för en tid sedan Dexter vr med faster och myste. Vi gick på sture klubb, åkte sport bil på djurgården mm. Mysigt! Måste ...

Presentation

Mamma livet här kommer jag!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7
8
9 10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästboken!

Bebis


Ovido - Quiz & Flashcards