Direktlänk till inlägg 1 augusti 2010

Söndag...

Av Sanna - 1 augusti 2010 20:45

Dagen började vid åtta tiden jag hde si så där sovit under natten men hade lovat mamma och min syster att gå och shoppa på Söder samt hämta ut lite  bebis saker från en affär. Pappa, min bror  och make skulle u med båten åka på motor in mot sthlm för att se sig omkring. Jag packade snabbt ner picknick rester åt de och så tog dom suv bilen till båten. Vi kunde inte klämma in oss i sport bilen så det fick bli tunnelbannan till söder, vi handlade tjej kläder åt syrran först jag betalade en supper snygg klänning, tajts, röda skor med hög klack super sexig blev hon stumpan! mamma kanske inte vr så jätte glad. Min bror fick två t-skirts med sport motiv på samt en keps. Mamma ville inget ha men jag envisades och skaffade henne en klänning i rött. Pappa fick två skjortor så alla var nöjda och glada. Vi åt god lunch på ett kina ställe. Sedan så handlade vi bebiskläder, raksaer åt maken och en ost åt mig. Vid halv åtta tiden åkte dom hem, mamma skulle skjutsa moster Sigrid från hedemora till Avesta lasarett för att kolla ögonen. Så hon ville hem lagomt tidigt. Mamma sov säkert i bilen som vanligt. Vi myste i soffan och åt rester.


   Mitt armband pärlor i fusk har ett äkta men ej på bild.


Love// Sanna

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sanna - 14 juli 2012 15:31

Nyss hemkommen från stugan, mysigt. Haft en bra dag där, åkte ditt i går morse tidigt. Hela familjen. Ska tillbaka snart men Maken måste vara i stan till fyra han ska på en grej med ett gäng killar. Tejerna skulle ha vart iväg på en grej men Dexter h...

Av Sanna - 9 juli 2012 17:53

Hade en bra kväll igår. God mat, trevligt sällskap. Dexter skötte sig perfekt, hade med pyjamasen som åkte på innen på restaurangens toalett. Han somnade i bilen hem, klockan var innan 8 helt perfekt! Han sov till 9 Idag vaknade vid 7 och snackade me...

Av Sanna - 7 juli 2012 16:20

Har faktiskt haft semester typ, värmen är god då den kommer men den går lika ofta känns det som.     Vart 4 dagar i Paris, maken, jag och Dexter. Fyra fatnastiska dagar på hotell mitt i Paris bara några meter från Eifeltonet. Åt god mat, vart p...

Av Sanna - 27 maj 2012 13:23

Underbart.... Har vart i stugan i helgen och fixat lite.. Eller mycket ska man nog säga, Dexter och hans pappa var inte med jag var där med pappa och morbror samt morbors ena barn. Vi fiskade, fick lite kvällsmat i alla fall. Målade en del av stakete...

Av Sanna - 20 maj 2012 20:58

Har vart jätte stressad och är det nu med...   Kom hem från dalarna för typ 5 timmar sedan..   Hade folk från dalarna här för en tid sedan Dexter vr med faster och myste. Vi gick på sture klubb, åkte sport bil på djurgården mm. Mysigt! Måste ...

Presentation

Mamma livet här kommer jag!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7
8
9 10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästboken!

Bebis


Ovido - Quiz & Flashcards