Direktlänk till inlägg 14 september 2010

trööter...

Av Sanna - 14 september 2010 19:18

ska snart amma lilla pluten som kanske ska heta Simon Dexter eller Dexter Simon vilket håll låter bäst? Vi har svårt att bestämma oss Simon är efetr min älskade Farfar och Dexter är fakttiskt trott eller ej Marcus min makes förslag tror ingen i has familj heter så men vi får ju båda två våra viljor igenom men hur ska det vara? Vi hade hundra miljoner förslag först men Simon var alltid där. Dexter låter som Dextrosoltbletten men tror ingen retar honom för det.


Han sitter med sin pappa just nu eller sitter är fel ord han ligger på pappas mage och halv sover. Han är äldre än en vecka nu! Yes, det går för fort. Maken blir inte hemma för alltid men i alla fall dom två obligatoriska veckorna sedan kanske en eller två till han har inte orkat kolla av med sin sekriterare än som min pappa tycker är urläcker men hon är 49 år gammal utan en enda början till rynkor så till och med jag tycker att hon har fantastisk figur trotts att hon fött fram 6 barn var av tvillingar. Åt nuddlar nu till middag med kyckling och mild kokos sås. Sitter och lysnar på darins senaste låt Idol låten grymt bra!


Jag insåg i morse att jag såg ut som s k i t men det är kanske förståligt med tanke på det jag utfört... Håret är slitet, ringar under ögonen, brösten ser inte speciellt atraktiova ut, magen hänger, onopprade ögonbryn, massor av hår under armarna, benen mm. Men bara jag orkar så ska jag skabba av mig och se lite bättre ut i alla fall! Ska kanske beställa ett mamma bebis smycke från Karolins smycken tror det hete så, var en kompis som tipsade mig....


   Present från Morbror... Tack snälla!


Tack för alla super underbara komentarer!


Love// Sanna 



 
 
Lena

Lena

14 september 2010 19:56

Tack för den fina kommentaren!
Stort grattis till pojken! Visst är dom små häftiga =)
Så du kommer ifrån Falun, kommer själv i från Hedemora och bodde i 1 år i Falun innan jag flyttade ner till Göteborg.
Trivs du bra i Sthlm?
/ Lena

http://trollmammanlena.blogspot.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sanna - 14 juli 2012 15:31

Nyss hemkommen från stugan, mysigt. Haft en bra dag där, åkte ditt i går morse tidigt. Hela familjen. Ska tillbaka snart men Maken måste vara i stan till fyra han ska på en grej med ett gäng killar. Tejerna skulle ha vart iväg på en grej men Dexter h...

Av Sanna - 9 juli 2012 17:53

Hade en bra kväll igår. God mat, trevligt sällskap. Dexter skötte sig perfekt, hade med pyjamasen som åkte på innen på restaurangens toalett. Han somnade i bilen hem, klockan var innan 8 helt perfekt! Han sov till 9 Idag vaknade vid 7 och snackade me...

Av Sanna - 7 juli 2012 16:20

Har faktiskt haft semester typ, värmen är god då den kommer men den går lika ofta känns det som.     Vart 4 dagar i Paris, maken, jag och Dexter. Fyra fatnastiska dagar på hotell mitt i Paris bara några meter från Eifeltonet. Åt god mat, vart p...

Av Sanna - 27 maj 2012 13:23

Underbart.... Har vart i stugan i helgen och fixat lite.. Eller mycket ska man nog säga, Dexter och hans pappa var inte med jag var där med pappa och morbror samt morbors ena barn. Vi fiskade, fick lite kvällsmat i alla fall. Målade en del av stakete...

Av Sanna - 20 maj 2012 20:58

Har vart jätte stressad och är det nu med...   Kom hem från dalarna för typ 5 timmar sedan..   Hade folk från dalarna här för en tid sedan Dexter vr med faster och myste. Vi gick på sture klubb, åkte sport bil på djurgården mm. Mysigt! Måste ...

Presentation

Mamma livet här kommer jag!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästboken!

Bebis


Ovido - Quiz & Flashcards