Alla inlägg den 23 september 2010

Av Sanna - 23 september 2010 20:00

Nu startar vi våran turne! Vi börjar i Uppsala hos min makes tre släktingar först hos ungdomarna en snabbis så dom får se våran underbara son som just nu sovert söt ensam utan at skrika otroligt! men hur länge ska det fungera?


sedan så ska vi till gigantiska familjen som är släkt med min makes mamma men dom träffas nästan aldrig är bara maken och jag som har kontakt med dem. 7 barn och två vuxna, tre hunar, fem katter och en hel hög med andra djur. Puh tur vi bara stannar någon timme. Sedan ska vi bo hos en kusin till min svärfar dom är in 80 års åldern och har ett enormt hus i centrala Uppsala. Vidare så blir det Västerås en kompis till mig bor där samt en kusin till mig. Fagersta där har min make släkt sedan dala släkten, gävle släkten. Puh sen finns det en hel hög med andra som ska få sin bekära del av oss också! Håll ut...


   Mina fula naglar ska få hjälp med dem sen orkar inte åka till en salong än..


nej ska amma nu när han vakat till liv!



Love // Sanna

Presentation

Mamma livet här kommer jag!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästboken!

Bebis


Ovido - Quiz & Flashcards