Alla inlägg den 11 september 2010

Av Sanna - 11 september 2010 19:33

ska strax amma sedan från sängen se på det här är ditt liv med Oldsberg... Halv sova äta popcorn och mysa med våran son... Kanske även dricka citron saft fick en Flaska hemkokt citron saft med 2 apelsiner i också..


Såg mammas veterinär igår på postokod lotterier... Synd om honom! Han kunde väl ha fått mer pengar, lite mer i alla fall... Men men sånt är livet. Åt skalldjurspaj och sallad för en stund sedan mumsigt värre.


Nej måste gå han skriker.... suck.



love//Sanna

Av Sanna - 11 september 2010 15:22



Love//Sanna

Av Sanna - 11 september 2010 11:16

kom och tänka på idag när min familj skaffade hunden. En valp som var hur go som hälst men med en smått hysterisk mamma som hade tagit reda på att en valp bajsar 3 gånger om dagen det är ju i och för sig lite olika från hund till hund men hon var insöad på tre gånger och skrev ner varje bajsning i bajsboken låter helt sjukt men sån var hon åter till poängen hur ofta ska då en bebis bajsa? varierar kanske från bebis till bebis min make tycker att det är ofta som våran son bajsar men vi har ju inte räknat ut hur ofta jag tror det är normalt. får annars fråga BM när vi ska ditt.. spännande. Snart är han en vecka gammal! Yes....


Vi sover skit jag och bebisen maken han kan sova fast bebis skriker. När jag har honom i kängru metoden då sover han men jag kan inte sova med honom på magen. Vid tre tiden på natten så kan jag läga honom bredvid mig och han är tyst och sover men inte överdrivet länge sedan tar maken över på morgon sidan så jag får sova lite men ska ju i alla fall amma. Man ammar ju som en galning, byter blöja och försöker få honom lugn.


Svärföräldrarna har vart här två gånger svärmor gör mig nervös hon håller i honom och pratar med honom som om han vore en tre åring och så snabbt ändrar hon på pratat till bebis prat så där fjolligt! Min familj kommer i eftermiddag sover inte över här dom ska bo i lilla ettan trotts att jag sagt åt dem att stanna här men dom vill väl som alla andra att vi ska få egen tid komma in i allt. Har fått en sjuk present eller inte sjuk kanske men opraktisk på något sätt. En boddy som ser ut som en kostym med slips och allt! långa ben, långa armar, ser ut som en skjorta med kavaj och kavajbyxor. dock var den för liten så svärmor måste byta den gärna mot något annat det talade jag om för henne får se om hon lyder mig...


            

Lite olika saker som plutten fått/har samt lite av alla blommor jag fått. Tårtan vi beställde mumsig sådan...


Måste gå killen utan namn skriker efter mat.... Vi har namn på g kommer ut med förslagen sen!


Love//Sanna

Presentation

Mamma livet här kommer jag!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästboken!

Bebis


Ovido - Quiz & Flashcards