Alla inlägg den 2 september 2010

Av Sanna - 2 september 2010 18:19

Sanna en från det gammla livet i Borlänge faktiskt har fått en Madicken nu bor dom i Malmö fick sms från hennes man, det var tydligen en svår förlossning och Madicken föddes 3 veckor för tidigt. Men mamman ska må bra. Sedan har en annan vars blogg jag följer fått en söt filicka grattis till er båda! Är otroligt orättvisst då jag väntar och väntar men inget händer, har ringt gud och alla för att få tips som gör att det hela ska gå fortare. Har tråkigt. Sover som s k i t.


I natt så la jag mig vid elva typ eller nått sådant, min älskling sov redan han var väl trött. Jag hittade ingen ställning som gjorde det bekvämmt så jag la mig bakom dörren i min älsklings fåtölj med fötterna på fotpallen och en tun filt på mig. Somnade sov i ca en och en halv timme sedan frös jag som bara den och gick in till maken la mig tätt till en snarkande man somna och sov i två timmar. Vaknade aldeles torr i halsen och jätte svettig gick ner för trappen in i köket tog vatten gick ut på altanen som är ut mot vägen där jag satt i en solstol med ett täcke på mig och hörde ljuden av sthlms natten så härligt! Somnade dock och vaknade av att dagen kom till liv, Det var lite små kyligt men jag hade pyjamas och tunnare jacka på mig samt täcke och tofflor. Gjorde pankisar till frukost. Meddans jag stekte dem så fick jag en smärta som fick mig att sätta mig ner, hela ryggen känndes konstig så maken fick ta över stekningen och jag la mig i soffan. Han retades med mig och sa att jag bara bangade för att få se på läkarprogramet på fyran.


Har huvudvärk och känner mig varm över magen den lilla där inne rör på sig rejält i alla fall ben och armar. Åt grillspetten som var på recept i ica bladet mumsiga!


Nej ska vila mer och sedan göra fruktsallad trotts att jag blir gasig av frukten. Inget är bra nu dessvärre! bara bebisen kommer så blir jag bra.. Då blir vi en trio som jag väntat på i ca 9 månader!



love//Sanna



Presentation

Mamma livet här kommer jag!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästboken!

Bebis


Ovido - Quiz & Flashcards