Direktlänk till inlägg 27 juli 2010

Maken ringde nyss

Av Sanna - 27 juli 2010 20:57

Han lätt så avslappnad och lugn, jag kommer nog sova när han kommer hem. Kommer halvtitta på morden i midsommer ska ta lite filmjölk och flingor kanske även en banan och blåbär jag snabb köpte i affären. Har dukat och gjort iordning för en frukost bricka som ska ätas på altnen om vädret tillåter annars kanske i sängen med lite mys. Ska försöka få in bilder på mer bebis saker och lite smycken jag har i samlingenhar dem på en cd skiva någonstans men vet inte vart kanske på minin data rummet nere eller någonannan stans. Jag förlägger alltid saker, speciellt cd skivor.


Sån är jag, idag har jag faktiskt också tvättat lite mer bebis kläder. Man blir så glad då man rör vid dem. Lukten får mig att gråta kanske lite pinsamt men sant. Kan faktiskt avslöja att min make också kan få lite tårar speciellt vid ultraljuds undersökningarna då är det glädje tårar. Sist så var han helt skakis efteråt så åkte vi hem då han hade köpt rosor tretio rosor röda helt underbara jag började gråta visste inte om det innan sån där är han min make. Köper blommor till helgen och myss pysser med gotti namnam. Jag är svag för saltgurka antingen med choklad sås till eller jordnöttsmör. Så helt otroligt gott, det måste ni testa!


Gud vad gott med lite ätbart åt dåligt kvällsmat. åt upp he halv burk med saltgurka och choklad sås till. Ska senare ta ett bad behöver verkligen det känner att jag förtjännar det också. Måste försöka sova lite mer i natt än dom adra nätterna då jag sova mer än innan.



love// Sanna

 
 
Ullis

Ullis

27 juli 2010 21:41

Hej och tack för kommentaren! :)
Beröm blir jag ju glad av.. :)
Oj, oj har du såå mycket smycken.. Jag har aldrig gillat smycken så förut, men nu tycker jag att det är kul.
Ha det gott och ta hand om bebis magen. :)

http://ullispyssel.bloggplatsen.se

 
Ullis

Ullis

27 juli 2010 22:24

Ha,ha jag vet knappt hur man får ihop en kollektion.. :)

http://ullispyssel.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sanna - 14 juli 2012 15:31

Nyss hemkommen från stugan, mysigt. Haft en bra dag där, åkte ditt i går morse tidigt. Hela familjen. Ska tillbaka snart men Maken måste vara i stan till fyra han ska på en grej med ett gäng killar. Tejerna skulle ha vart iväg på en grej men Dexter h...

Av Sanna - 9 juli 2012 17:53

Hade en bra kväll igår. God mat, trevligt sällskap. Dexter skötte sig perfekt, hade med pyjamasen som åkte på innen på restaurangens toalett. Han somnade i bilen hem, klockan var innan 8 helt perfekt! Han sov till 9 Idag vaknade vid 7 och snackade me...

Av Sanna - 7 juli 2012 16:20

Har faktiskt haft semester typ, värmen är god då den kommer men den går lika ofta känns det som.     Vart 4 dagar i Paris, maken, jag och Dexter. Fyra fatnastiska dagar på hotell mitt i Paris bara några meter från Eifeltonet. Åt god mat, vart p...

Av Sanna - 27 maj 2012 13:23

Underbart.... Har vart i stugan i helgen och fixat lite.. Eller mycket ska man nog säga, Dexter och hans pappa var inte med jag var där med pappa och morbror samt morbors ena barn. Vi fiskade, fick lite kvällsmat i alla fall. Målade en del av stakete...

Av Sanna - 20 maj 2012 20:58

Har vart jätte stressad och är det nu med...   Kom hem från dalarna för typ 5 timmar sedan..   Hade folk från dalarna här för en tid sedan Dexter vr med faster och myste. Vi gick på sture klubb, åkte sport bil på djurgården mm. Mysigt! Måste ...

Presentation

Mamma livet här kommer jag!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28
29
30 31
<<<
Juli 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästboken!

Bebis


Ovido - Quiz & Flashcards