Alla inlägg den 30 juli 2010

Av Sanna - 30 juli 2010 22:00

Klockan halv ett kom hela min familj, dom packade in sig i lägenheten och sedan tog vi bussen ut till djurgården där vi promenarade bara jag och min familj då maken var i rättsalen med sin pappa mest för att se på tror jag. Är noll insatt i hans jobb men det intresserar mig då jag ska bli jurist en vacker dag har ju påbörjat utbildningen men gjort uppehåll pgr av bebis. Vi gick runt och tittade i trädgården till rosendal och fikade även där. Handlade lite saker och mys pyste lite. klockan vart halv fem då vi tog bussen hem, maken hade inte ännu kommit hem. Mamma ville se sig omkring lite, jag vissade nya bebis prylar och vi hade allmänt mysigt tillsammans hon och jag. Min bror lånade tv spelet och syrran satt på altanen. Pappa läste dödsanonserna i DN det gör han alltid. Började duka fram det kalskurna jag ordnat med. Även grönsaker, bröd. Olika såser och potatisallader. Vid tio över sex kom maken hem, han såg otroligt pigg ut. Nästan som efter sex men han hade haft en toppen dag. Även köpt med sig rosor hem, det gör han ofta på fredagar. En flaska med vin, vindruvor och choklad. han kysste mig i naken och hjälpte mig med maten vi satt inne i matsalen då det såg ut att bli dåligt väder. det var en trevlig fredag kväll men jag gick och la mig tidigt orkade inte vara uppe och snacka lika länge som dom andra. Vi skulle juu upp tidigt på morgonen.


Love// Sanna

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Mamma livet här kommer jag!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28
29
30 31
<<<
Juli 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästboken!

Bebis


Ovido - Quiz & Flashcards