Direktlänk till inlägg 26 juli 2010

Sjukt trött...

Av Sanna - 26 juli 2010 17:36

Natten var en katastrof utan dess like med bara två timmar sömn och ont i ryggen försökte med vet kuddar/täcken men ingen hjälpte speciellt bra och när man sen till råga på allt ska och kissa fem gånger så lyckas man inte somna om. Halv trött satt jag på ett mysigt fik med Anna i två tmmar och snackade skit, hon är här för att göra något på sin skola. Vi har si så där med kontakt är  svårt då hon pluggar på distans från Falun och nu ska flytta till Hedemora då hon mött kärleken där. Lär inte bli många mysiga fika stunder för min del heller. Efter det så fort jag på mamma massage som var guuud så skönt jag behövde det värkligen. Lunchade på Bistro Jarl en av min makes favorit place att äta på. åt lunch tllsammans med två av makens kompisars fruar dom bjöd ut mig men kände mig mer som en elefant mellan dem. Hade en svart klänning på mig som satt åt och gjorde magen dubbelt så stor i mina ögon. Efter det så for jag till söder för att köpa lite på min lista, gorde en del fynd men har ingen kamera eller jo men den lilla har jag ingen sladd till för jag har slarvat bort den. Sedan snabbt ner i Östermalmshallen för att beställ mat till helgens event...


Maken ringde idg han har bytit flygg så sent i morgon kväll kommer han hem jag erbjöd mig att hämta honom men han skulle ta taxi jaja det är som det är hans val och jag kanske sover som en gris då...


Hartittat ut lite saker på diverse sidor som jag ska beställa tillsammans med maken. kommer kanske bilder på något av fynden.



  




  

( Bilden är från nelly. com är BUDDHA TO BUDDHA BATUL 1 CM )


 kostaren del men  maken tyckte sist vi tittade att jag skulle ta det dyrare som var bredare men vi får se vilket som jag kommer skaffa. Har låtit sy upp en klänning förut som armbandet kommer passa ljuvligt till!








   ( bilden är från nelly.com  FRIIS & COMPANY LISABELL)

Den här skon vill jag köpa har en klänning i samma färg men hoppas att sko är i den färgen som bilden vissar. Är ju super läcker!

    


(Bilderna är från tid och doft.)  Funderar starkt på att beställa dessa den i guld är ny 4464 DKNY klockan och den andra är ny 4526 DKNY dom är båda två super läckra! men har redan 10 andra klockor av exklusivare märken men dom ser super nica ut.



Love// Sanna

 

 
 
Veronica

Veronica

26 juli 2010 20:11

sv; oh så spännande! all lycka till till er :)

http://sstromberg.blogg.se

 
Sara

Sara

27 juli 2010 20:42

Hihi tack:)
Är det ert första barn?

http://anonymamamman.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sanna - 14 juli 2012 15:31

Nyss hemkommen från stugan, mysigt. Haft en bra dag där, åkte ditt i går morse tidigt. Hela familjen. Ska tillbaka snart men Maken måste vara i stan till fyra han ska på en grej med ett gäng killar. Tejerna skulle ha vart iväg på en grej men Dexter h...

Av Sanna - 9 juli 2012 17:53

Hade en bra kväll igår. God mat, trevligt sällskap. Dexter skötte sig perfekt, hade med pyjamasen som åkte på innen på restaurangens toalett. Han somnade i bilen hem, klockan var innan 8 helt perfekt! Han sov till 9 Idag vaknade vid 7 och snackade me...

Av Sanna - 7 juli 2012 16:20

Har faktiskt haft semester typ, värmen är god då den kommer men den går lika ofta känns det som.     Vart 4 dagar i Paris, maken, jag och Dexter. Fyra fatnastiska dagar på hotell mitt i Paris bara några meter från Eifeltonet. Åt god mat, vart p...

Av Sanna - 27 maj 2012 13:23

Underbart.... Har vart i stugan i helgen och fixat lite.. Eller mycket ska man nog säga, Dexter och hans pappa var inte med jag var där med pappa och morbror samt morbors ena barn. Vi fiskade, fick lite kvällsmat i alla fall. Målade en del av stakete...

Av Sanna - 20 maj 2012 20:58

Har vart jätte stressad och är det nu med...   Kom hem från dalarna för typ 5 timmar sedan..   Hade folk från dalarna här för en tid sedan Dexter vr med faster och myste. Vi gick på sture klubb, åkte sport bil på djurgården mm. Mysigt! Måste ...

Presentation

Mamma livet här kommer jag!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28
29
30 31
<<<
Juli 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästboken!

Bebis


Ovido - Quiz & Flashcards