Alla inlägg den 8 januari 2011

Av Sanna - 8 januari 2011 17:14

Otroligt bra låt med Erik Linder... Lyssnar på den nu meddans jag skriver här, via youtuben.


Är otroligt trött Dexter har krånglat hela natten och större delen av dagen idag plus att vi vart ensamma också. Maken tog med sig en polare åkte till båten för att skotta bort snö. Sedan drog dom till hans båt en bit utan för stan och Lunchade tillsammans. Så jag vart ensam med en skrikandes unge som bara gjorde det tröttsamt att vara mamma. Jag värmde rester och trökade lite med tvätten. Dexter ville inte ligga i babygymet, inte i vagen och defenitivt inte i sängen! inte i soffan eller sitta i stolen, inte ens bil stolen. Blev som ett bi då jag försökte med sjalen. Varken hungrig eller någonting annat. Bra sur, men visst sånt humör kan ju vi också ha ibland. Blev av med tvätten det skändes skönt, han damsuga lite också även om det tog otroligt lååång tid. Måste snygag upp i tv rummet också är leksaker där, både vuxen och barn. Tv spels saker överallt.


mamma rinde också men fick lägga då Dexter gallskrek. Vi får höras sen mamma i fall du läser detta!


Maken har tata Dexter med sig hem till svärisarna en stund så skönt att få egen tid speciellt nu när han är på flaska. Dom ska hämta lite papper där sedan handla middag så dom bör komma hem snart får man hoppas. Orkade inte följa med, vi ska ju på middag hos svärisarna på måndag tror jag det var. Vi ska börja med våra rutiner igen middag med bekanta en gång i veckan, Lunch med Fillipa en gång i veckan, mamma gruppen engång i veckan, svärisarna en gång i vecka och definitivt privat familje middag med trion!

Sen kanske vi inte håller det varje vecka det beror ju lite på andra saker också.


   prinsen gammal bil... menmen ack så söööt.   Magen gammal bil också men fann den på datorn sitter vid gamla datorn orkade inte hämta min dator....jaja nej ska gå nu och göra lite andra saker ha en bra lördag kanske kommer tlbaks.



Love//Sanne




Presentation

Mamma livet här kommer jag!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästboken!

Bebis


Ovido - Quiz & Flashcards