Alla inlägg den 7 juli 2012

Av Sanna - 7 juli 2012 16:20

Har faktiskt haft semester typ, värmen är god då den kommer men den går lika ofta känns det som.



Vart 4 dagar i Paris, maken, jag och Dexter. Fyra fatnastiska dagar på hotell mitt i Paris bara några meter från Eifeltonet. Åt god mat, vart på museum, tittat på olika sevärdheter kanske inte Dexters resa men han njöt nog ändå att vara alla tre tillsammans. Vart i GBG också, där så hälsade vi på goda vänner. Vart i dalarna också Hedemora, Falun, Avesta. Vart i stugan myst med familj/Släkt. Seglat i 4 dagar. Har vart en perfekt tid!


Dexter har badat i havet, insjö. Han älskar att han tror att han kan göra ngon fårm av sim rörelse som kompisarna som är äldre.


Hänt massor med saker med andra ord. Har vart på stor möte i företaget, fick ha på mig en snygg sommar dräckt och äta på ett exklusivt ställe med alla chefer, vd, aktiägare mm. Det var trevligt. Igår klippte jag mig, färgade håret. Fixade naglarna, fick massage allt på samma dag mysigt! var en mamma och Filipa dag. Vilken dag! God mat och den bästa.


Maken är på jobbet en sväng, Dexter leker här i köket. Jag ska snart klä på honom en tröja och gå ut. Vi ska ner på stureplan äta lite på en restaurang som liger på en en sido gata, men först gå en sväng och möta upp pappa- Klockan sex är det bokat.. Mysigt.


//Sanna





Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Mamma livet här kommer jag!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästboken!

Bebis


Ovido - Quiz & Flashcards