Direktlänk till inlägg 10 november 2011

Choklad...

Av Sanna - 10 november 2011 01:37

Fick bråttom i morse, fick ta en taxi och jag kom precis i tid till föreläsningen. Älsklingen hade gjort mys frukost, Dexter sov länge. Skönt för maken att han fick lite lugn och ro, jag fick möta upp dem utanför retsurangen och ta bilen till affären för att handla sedan snabbt hem Luncha med Dexter, han sov på altanen i vagnen så skönt. Jag plockade en stund, sedan pluggade jag och inte han jag med något mer förens prinsen vaknade och vill ha mammas uppmärksamhet. Lagade mellan mål, som vi tog med oss ut. Vi gick en promenad och myste tillsammans. Stannade till vid en lekpar och lekte, Dexter har en liten väska med sandleksaker som ofta är med då vi promenerar. Maken köpte hem mat snabb mat, Kines mat. Mamma ringde och pratade med Dexter som var helt tyst det är han aldrig annars, Hon kommer kanske snart till oss. Så skööönt för vi saknar henne vi sakar dem alla fyra Dalmänniskorna. 


Pratade snabbt med pappa och sedan med syrran i typ tretio sekunder. Fick ite ur henne speciellt mycket men vad hade jag väntat mig? Det är en ung kvinna som jag pratar med. Min bror var inte hemma han var nog och lajvade eller så...


Nej ska nog kryppa till kojs, mysa ner mig med maken.


Ha pluggat fram tills för en halvtime sedan. så nu känner jag mig mer redo för tentan, måst få alla rätt annars blir jag galen! Har haft alla rätt på alla andra tentor jag gjort så det bör väl inte vara så svårt nu. Annars trackar Maken mig. Vi läser lite lika ämnen så han hjälper mig lite, men jag är en "stor" flicka så jag vill göra allt själv. Vill klara av allt själv. Har massor med tvätt i morgon, hade tänkt åka till typ Öppna förskolan eller nått med Dexter men vet inte om vi hinner med det tvätten, skolan och lite andra saker väntar. Har kemtvätt att lämna in samt hämt. Min röda klänning ska fixas till ska på fest snart måste se tipp topp ut! Ska köpa svarta skor också då jag inte orkar klacka om dom 17 cm höga klackarna på skorna jag har nu. Men att hitta ett par till som är lika sköna blir ju omöjligt! Jag har letat för men tänkte kolla in italienska marknaden........även om dom kanske kostar 5-9 tussen så får man kanske kosta på sig det för att få kvalite och hållbarhet!


Natti Natii


//Sanna 





 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sanna - 14 juli 2012 15:31

Nyss hemkommen från stugan, mysigt. Haft en bra dag där, åkte ditt i går morse tidigt. Hela familjen. Ska tillbaka snart men Maken måste vara i stan till fyra han ska på en grej med ett gäng killar. Tejerna skulle ha vart iväg på en grej men Dexter h...

Av Sanna - 9 juli 2012 17:53

Hade en bra kväll igår. God mat, trevligt sällskap. Dexter skötte sig perfekt, hade med pyjamasen som åkte på innen på restaurangens toalett. Han somnade i bilen hem, klockan var innan 8 helt perfekt! Han sov till 9 Idag vaknade vid 7 och snackade me...

Av Sanna - 7 juli 2012 16:20

Har faktiskt haft semester typ, värmen är god då den kommer men den går lika ofta känns det som.     Vart 4 dagar i Paris, maken, jag och Dexter. Fyra fatnastiska dagar på hotell mitt i Paris bara några meter från Eifeltonet. Åt god mat, vart p...

Av Sanna - 27 maj 2012 13:23

Underbart.... Har vart i stugan i helgen och fixat lite.. Eller mycket ska man nog säga, Dexter och hans pappa var inte med jag var där med pappa och morbror samt morbors ena barn. Vi fiskade, fick lite kvällsmat i alla fall. Målade en del av stakete...

Av Sanna - 20 maj 2012 20:58

Har vart jätte stressad och är det nu med...   Kom hem från dalarna för typ 5 timmar sedan..   Hade folk från dalarna här för en tid sedan Dexter vr med faster och myste. Vi gick på sture klubb, åkte sport bil på djurgården mm. Mysigt! Måste ...

Presentation

Mamma livet här kommer jag!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästboken!

Bebis


Ovido - Quiz & Flashcards