Direktlänk till inlägg 5 december 2010

Hemma igen!

Av Sanna - 5 december 2010 21:57

Trött och sliten, puh. Men vilken god mat!


Synd att jag körde fel då vi skulle hämta upp dem som skulle med oss i bilen. skulle ha satt på gps men maken sa att han skulle vissa vägen och han satt där bak och pysslade med våran son. och jag svängde för tidigt, återvändsgata och trångt. Men jag lyckades hitta rätt och komma i tid till julbordet. Glögg och godis till uppvärmningen sedan kalla rätter att plocka från maken fick hämta åt mig då Dexter krånglade lite men blev sedan så låg han faktiskt i vagnen och rörde vid sina saker han försökte i alla fall, han kan hålla i mjuka skalldror men inte såm mycket mer fast han utvecklas varje dag. Skrattade åt Johan som höll honom en stund. nästan ett riktigt skratt man hörde inget ljud men man såg det på hela honom. det var mysigt. Varmrätten var toppen jag åt som en prinssessa blev lite för mätt och kommer gå upp några kg men får väl gå ner dem igen. Efterätten var kanon. Jag åt nog mest av alla, av efterätten då óch då ska jag gå ner i vikt hur ska detta sluta?!"


Jga är så trött att jag intr vet vart jag ska ta vägen. Fick amma dexter inne i wiskehy rummet på herrgården. mysigt litet rum med skin fåtöljer och en bar. Nej måste strax sova ska titta till Dexter också. Ska ju upp tidigt i morgon.



Vad ska man ge alla i julklapp som man inte köt något åt än? Vad ska ni ge folk i julklapp?`!



love//Sanna

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sanna - 14 juli 2012 15:31

Nyss hemkommen från stugan, mysigt. Haft en bra dag där, åkte ditt i går morse tidigt. Hela familjen. Ska tillbaka snart men Maken måste vara i stan till fyra han ska på en grej med ett gäng killar. Tejerna skulle ha vart iväg på en grej men Dexter h...

Av Sanna - 9 juli 2012 17:53

Hade en bra kväll igår. God mat, trevligt sällskap. Dexter skötte sig perfekt, hade med pyjamasen som åkte på innen på restaurangens toalett. Han somnade i bilen hem, klockan var innan 8 helt perfekt! Han sov till 9 Idag vaknade vid 7 och snackade me...

Av Sanna - 7 juli 2012 16:20

Har faktiskt haft semester typ, värmen är god då den kommer men den går lika ofta känns det som.     Vart 4 dagar i Paris, maken, jag och Dexter. Fyra fatnastiska dagar på hotell mitt i Paris bara några meter från Eifeltonet. Åt god mat, vart p...

Av Sanna - 27 maj 2012 13:23

Underbart.... Har vart i stugan i helgen och fixat lite.. Eller mycket ska man nog säga, Dexter och hans pappa var inte med jag var där med pappa och morbror samt morbors ena barn. Vi fiskade, fick lite kvällsmat i alla fall. Målade en del av stakete...

Av Sanna - 20 maj 2012 20:58

Har vart jätte stressad och är det nu med...   Kom hem från dalarna för typ 5 timmar sedan..   Hade folk från dalarna här för en tid sedan Dexter vr med faster och myste. Vi gick på sture klubb, åkte sport bil på djurgården mm. Mysigt! Måste ...

Presentation

Mamma livet här kommer jag!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästboken!

Bebis


Ovido - Quiz & Flashcards