Direktlänk till inlägg 4 december 2010

Kommer in och rullar hårt...

Av Sanna - 4 december 2010 11:17

Kollar på denice och sitter här samtidigt.. Skrattar så jag gråter, vet är lite barnsligt men är ensam så det gör inget.


Dexter och pappsen har åkt ner till pappsens jobb sedan ska dom gå hem. Var till BVC i vecka dom tycker att han ökar som han ska. behöver inte börja med ersättning eller något sådant än även om det känns mer praktiskt än att helamma honom. Men det är mysigt att amma och han får i sig alla saker han ska få i sig. Mammas lilla sumobrottare. haha.


Han har börjat älska att vara med pappa och mysa. Vi ska vara barnvakt från och med måndag jag och dexter drar från stan vid sju och åker till makens syster hämtar lilla sötnosen och hennes packning skjutsar mamma och pappa till flygget. dom blir borta i tre nätter vi ska få rå om henne helt själva kommer nog gå bra. Ska få låna en stå platta då hon inte orkar gå så långa bittar. Hon ska bo i gästrummet på övervåningen och vi ska baka pepparkakor tillsammans kanske gå ner på stan och titta. Maken har lovat att vara hemma till middagen alla kvällar för att mysa med oss. kommer bli toppen!


vi blir ingen trio då....


har fått nya örhängen med små diamanter inga dyrbarheter utan bara enkla små. kommer kanske blid någon annan dag. Ska snart ordna med glögg och fika. Maken borde vara hemma snart. Vi ska äta sen lunch idag, tillsammans hemma. sen drar jag iväg på en grej och dom blir hemma men jag kommer nog hem rätt så snart då lillefisen vill ha mat.


Köpte en ny tunika röd sådan supper snygg, med knappar som ser lite äldre ut. den var svin dyr men värd var enda öre! ska ha den i kväll inte sagt det kanske men vi ska på glöggparty på golfklubben. I morgon julbord med några bekanta. Fullt upp! Men mysigt, ska baka lusse katter i morgon också kanske om jag hinner har redan gjort längder men vill ha mer. ska göra pepparkakshus också, har fottat Dexters julkort inte jag då utan en fotograf så dom ska postas snart.


Vart reklam nu... Måste städa i köket också. puh. Snart e nog tvätten klar. 


love//Sanna

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sanna - 14 juli 2012 15:31

Nyss hemkommen från stugan, mysigt. Haft en bra dag där, åkte ditt i går morse tidigt. Hela familjen. Ska tillbaka snart men Maken måste vara i stan till fyra han ska på en grej med ett gäng killar. Tejerna skulle ha vart iväg på en grej men Dexter h...

Av Sanna - 9 juli 2012 17:53

Hade en bra kväll igår. God mat, trevligt sällskap. Dexter skötte sig perfekt, hade med pyjamasen som åkte på innen på restaurangens toalett. Han somnade i bilen hem, klockan var innan 8 helt perfekt! Han sov till 9 Idag vaknade vid 7 och snackade me...

Av Sanna - 7 juli 2012 16:20

Har faktiskt haft semester typ, värmen är god då den kommer men den går lika ofta känns det som.     Vart 4 dagar i Paris, maken, jag och Dexter. Fyra fatnastiska dagar på hotell mitt i Paris bara några meter från Eifeltonet. Åt god mat, vart p...

Av Sanna - 27 maj 2012 13:23

Underbart.... Har vart i stugan i helgen och fixat lite.. Eller mycket ska man nog säga, Dexter och hans pappa var inte med jag var där med pappa och morbror samt morbors ena barn. Vi fiskade, fick lite kvällsmat i alla fall. Målade en del av stakete...

Av Sanna - 20 maj 2012 20:58

Har vart jätte stressad och är det nu med...   Kom hem från dalarna för typ 5 timmar sedan..   Hade folk från dalarna här för en tid sedan Dexter vr med faster och myste. Vi gick på sture klubb, åkte sport bil på djurgården mm. Mysigt! Måste ...

Presentation

Mamma livet här kommer jag!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästboken!

Bebis


Ovido - Quiz & Flashcards